.CHOOSE YOUR STYLE

תקנון קויה דיזיין

תקנון זה מסדיר את היחסים המשפטיים והמסחריים שבין בעל האתר והמפעיל של בית העסק העונה לשם קויה דיזיין בע”מ ח.פ 514117134 (להלן: “העסק ו/או קוייה דזיין “) באמצעות אתר האינטרנט – www.koyadesign.co.il , המהווה חנות וירטואלית לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים , (להלן: “האתר”) ובאמצעות העסק , דהיינו החנות הפיזית, לבין לקוחותיו ו/או המזמינים (להלן: “הלקוח ו/או המזמין ו/או המשתמש”) ובכפוף לכללי תקנון זה.

הוראות התקנון יחולו על כל לקוח ו/או מזמין וכל פעולה שתבוצע על ידו בין אם בהזמנה טלפונית ו/או הזמנה מהאתר ו/או בהזמנה בבית העסק.

יש לקרוא בעיון את התקנון וכל הוראות תקנון זה יחולו על כל הזמנה ו/או רכישה באתר ו/או בהזמנה טלפונית ו/או בחנות.

המוצרים השונים יסופקו באמצעות בית העסק ו/או באמצעות חברת שליחים חיצונית. מוצרים אשר יסופקו באמצעים אלו יישלחו בהתאם לזמן האספקה הנהוג ובתיאום מראש.

על הלקוח ו/או המזמין (וכתנאי לרכישה באתר הובהר בזאת כי הרוכש הינו בן 18 שנים ומעלה) לדאוג כי בעת מילוי פרטי ההזמנה , עליו לתת פרטי זיהוי נכונים ומלאים . במידה ובעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים לבית הלקוח. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שנמסרו, יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול ב 10% מערך ההזמנה ובהתאם לחוק הגנת הצרכן. אנא הקפידו למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל”ז – 1977 ו/או בכל דין.

תנאים לביטול עסקה :
במקרה של רכישת מוצרים , ניתן לבטל את העסקה בתוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה , רק בהתקיים התנאים הבאים :

⦁ לא נעשה שימוש במוצר. 2. המוצר לא הורכב בבית הלקוח .
⦁ הביטול יבוצע רק באם המוצרים לא הורכבו ויוחזרו כאשר הם ארוזים באריזתם המקורית ולא נפתחו כלל ולא נעשה בהם שימוש והכל בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981 (להלן: “החוק”).
⦁ במקרה של ביטול עסקה , לא יוחזרו כספי ההובלה.
⦁ במידה והמוצר עומד בתנאי הביטול וההחזרה, בית העסק יאפשר החזר כספי ו/או זיכוי אשר יינתן על מחיר המוצר ששולם פחות דמי המשלוח (הלוך וחזור) והפחתה של 5% מעלות המוצר, עפ”י הקבוע בחוק.
⦁ ניתן להחזיר מוצרים פיזית לבית העסק , או לשלוח אותם באמצעות דואר שליחים או עם כל חברת שליחויות אחרת. כל עוד יגיעו לבית העסק ללא פגם וכפי שנמסרו בבית הלקוח. מוצרים אשר יגיעו פגומים בכל דרך שהיא, לא יתקבלו ויוחזרו ללקוח על חשבון הלקוח.

קוייה דיזיין שומרת על זכותה לבטל עסקה בהתקיים התנאים הבאים:

⦁ במקרה בו תימצא כל טעות ואו טעות אנוש בהגדרת המוצר ,בפרטיו , מחיר או כל פרט אחר בפרסום המוצר .
⦁ האתר לפי שיקול דעתו הבלעדי ,זיהה רוכש כלקוח אסור שאינו לקוח פרטי או לקוח שאינו עומד בתנאי האתר.
⦁ במקרה בו האתר או הנהלת האתר לא יאשרו עסקה עם לקוח/מזמין .

אחריות על מוצרים:
⦁ האחריות על ריהוט גן, הינה ל- 12 חודשים ממועד הרכישה (אלא אם נרשם אחרת) על פגם יצור בלבד. האחריות הינה על מוצרים אשר מוגדרים בקטגוריית ראטן סינטטי, אלומיניום ועץ.
⦁ אין אחריות על מוצרים מפלסטיק.
⦁ האחריות לא תחול במקרה של שימוש לא נכון בנדנדות וערסלים.
⦁ אין אחריות על הרכבה עצמית לא נכונה ו/או פגם אשר נגרם במהלך ההתקנה.
⦁ האחריות על שיפוד חשמלי מסתובב הינה לשלושה חודשים על המנוע בלבד, ו/או על פגם ייצור במנוע. כמו”כ, אין אחריות על שימוש לא נכון ו/או רטיבות ו/או נזק עצמי וכו’.
⦁ אין אחריות על מגוון פתרונות הצללה כגון: שמשיות, גזיבו, סוככים וכו’. בנוסף אין אחריות על מוצרי פלסטיק, בדים, תצוגות, עודפים, נזקי טבע, כיסויים, זכוכיות, דשא 10 מ”מ ומוצרים אשר חשופים לשמש ישירה.
⦁ באם הלקוח ו/או המזמין בחר בהובלה עצמית, לא תחול אחריות עקב נסיבות אלו. קויה דיזיין לא תשא בשום אחריות לכל נזק אשר נגרם לרכב.
⦁ אין החזרות על מוצרים אשר נקנו מתצוגות, עודפים או מוצרים אשר נחתכו והותאמו לצרכי הלקוח בין אם בוצעו ע”י בית העסק או ע”י הלקוח.
⦁ אין אחריות על נזקים אשר נגרמו למוצר ע”י הלקוח או כל משתמש אחר.
⦁ האחריות על גריל אבן מתוצרת PALAZZETTI הנה ל- 12 חודשים ממועד הרכישה, האחריות תחול על שימוש סביר בהתאם להוראות יצרן ורק על חלקי הגריל. הוראות אלו מסופקות עם הגריל. אין אחריות על גריל אשר הובל ע”י הלקוח או כל מוביל אחר שלא מטעם קויה דיזיין.
⦁ במקרה של הפעלת האחריות, אין קויה דיזיין נושאת בהוצאות ההובלה של המוצרים אלינו. הוצאות אלו הם על חשבון הלקוח. במקרה של גריל אבן הנושא ייבדק באופן פרטני. קויה דיזיין תספק חלק חלופי במידת הצורך, זאת לא כולל פירוק והרכבה של הגריל הקיים. שירות פירוק והרכבה של החלק כרוך בדמי שירות.
⦁ המחירים אינו כולל הובלה והרכבה, אלא אם רשום אחרת.
⦁ מדיניות ביטול עסקה הנה בהתאם לחוק ובתנאי ביטול העסקה עפ”י תקנון זה. במקרה ביטול עסקה הלקוח יחויב על מחיר ההובלה.
⦁ יתכנו שינוי צבע בחלקי הבטון האפורים בגריל האבן. יתכנו הפרשות טבעיות של דבקים מחלקי הגריל, הפרשות אלו חולפות לאחר תקופת שימוש. מומלץ לצבוע את הגרילים על מנת לשמור על מבנה הגריל.
⦁ קויה דיזיין מתחייבת לאחסן את המוצרים עד 30 יום מיום הרכישה. כל אחסנה מעבר לזמן זה, ללא אישור בכתב וחתום, יחייב את הלקוח בדמי אחסנה של 900 ש”ח לחודש.
⦁ במידה וחלק ו/או כל המוצרים לא נכנסים למעלית או באם אין מעלית אזי סבלות המוצרים תהיה בתוספת של 50 ש”ח לכל קומה ולכל פריט, החל מקומה א’. הזמנת מנוף במידת הצורך היא על חשבון הלקוח בלבד.
⦁ לקויה דיזיין זכות מלאה לחייב את הלקוח בגין ההובלה בתוספת מע”מ, וזאת במידה והלקוח לא שילם בגין ההובלה למוביל מכל סיבה.
⦁ מוסכם כי הלקוח מחויב לספק את כל המידע לנציג המכירות בכל הנוגע לנגישות האספקה, כולל גישה ברחוב למשאית. במידה והלקוח יחסיר מידע מבית העסק, הלקוח יחויב בתוספת תשלום עבור כל קומה או מנוף.
⦁ דיני מדינת ישראל יחולו על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו או הכרוך בו, התקנון יפורש על פיהם, וכל סכסוך או שאלה משפטית בקשר אליו תובא להכרעה בערכאה השיפוטית המוסמכת בעכו בלבד.

*קויה דיזיין מתחייבת לתקן כל פגם במוצר, או בחלקו, אשר נובע מפגם בייצור ומשווק באופן ישיר או ע”י משווק מורשה מטעמנו. ומתחייבת לבצע את התיקון הנדרש ו/או להחליף את המוצר לדגם דומה. זמן הטיפול והתיקון של כל מוצר משתנה מעת לעת וזאת עד 60 ימי עסקים מרגע הפניה. *במידה ולא תתכן החלפה לדגם דומה קויה תזכה את הלקוח בהתאם לערך הכספי של המוצר לאחר תקופת השימוש בו.
*למען הסר ספק, נבהיר כי למעט החלפת מוצר, תיקון או מתן שובר זיכוי, לא תחול על קויה דיזיין כל אחריות מכל סוג שהוא ואינה תחויב בתשלום בגין כך. אין קויה דזיין תפצה, בכל מקרה, על נזק עקיף ו/או הפסד כספי נלווה ו/או הוצאות נלוות ולא תישא בכל אחריות אחרת.

פרטיות:
הובהר בזאת כי החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.

התקשרו אלינו